Informace od Žabek

Děkujeme Vám za úspěšný školní rok a přejeme všem krásné a pohodové léto! 🙂 Váš tým ze žabiček.

Hurá na prázdniny!! Ač se konec školního roku nezastavitelně blíží, u nás v žabičkách aktivita nepolevuje. Každý den zpíváme, hrajeme na hudební nástroje, vyrábíme abstraktní díla, sportujeme na duhové olympiádě, jezdíme na hipoterapii, zkoušíme nové tance, např. flamenco, které nám předvedli hosté až ze Španělska. Také k nám na zahradu zavítali šmoulové. Poslední dny nás doprovází velké teplo, tak na zahradě pořádáme vodní hrátky, aby jsme se do začátku prázdnin neupekli! 😀 (foto v galerii)

“POTICHOUČKU”, středa 16.5.

Už se těšíme na druhý díl interaktivního hudebního pořadu Ondřeje Tichého

Ondřej Tichý 2.dil

FOTOGRAFIE ZE ŠKOLKY V PŘÍRODĚ NALEZNETE VE FOTOGALERII TŘÍDY

PRVNÍ DEN ŠVP

A už je to tady! Ráno jsme se v dobré náladě sešli ve školce, zdlábli svačinu a vyrazili autobusem na cestu. Cesta trvala cca hodinu, bez problémů. Při výstupu bylo znát mírné překvapení dětí z toho, kde jsme, ale to pominulo ihned po vstupu do pokoje.

Velkou radostí se pro děti staly palandy (lezeme nahoru, kuk, lezeme dolu).

Oběd byl velkým překvapením, neboť všechny děti seděly vzorně u stolu a snědly uplně všechno (rýže, vepřové maso).

Odpoledne jsme se vydali na dobrodružnou výpravu ke Skryjským jezírkům. Děti ušly sedm kilometrů a chvílemi paní učitelky nasadily své “boty” a statečně přenášely děti přes potok a skalní masivy. Znavení, ale šťastní jsme dorazili domů a zbaštili opět celou večeři (těstoviny, maso, zelenina).

Pak už jen sprcha, pohádka a dobrou noc…

DRUHÝ DEN

Kuk a máme tu nové nové ráno, sluníčko nás probudilo v 7:30, takže se vyspaly děti i my.

Na dětech bylo znát, že už se zcela zadaptovaly, Dája a Fanynka pokašlávaly, ale věříme, že to zvládnou.

Po výborné snídani- máslové houstičky, marmeláda, chléb, sýr, zelenina-mňam- kterou všichni s chutí snědli jsme nasadili ochranné brýle, vyfasovali kladívka a vyrazili dobývat trilobity.

Na zahradě se děti učily chodit po “laně”, a pak nás čekal skvělý oběd- Zeleninová polévka, řízek, bramborová kaše- opět skvělé, děti byly nadšené.

Po chvíli  poledního klidu jsme vyrazili na pěší tůru ke břehům Berounky (cca 5 km), moc jsme si to užili.

K večeři si děti daly pečené brambory a šup do postýlek, dobrou noc! 🙂

TŘETÍ DEN

Probouzíme se do dalšího slunečného rána, po výborné snídaní- mléčné houstičky, šunka, sýr, ovoce, zelenina- mňam- dokreslujeme pohledy a trilobití omalovánky a vyrážíme na procházku , cestou i na poštu, aby Vám pohledy včas dorazily.

Dopoledne jsme strávili na hřišti, protože nás odpoledne čekal náročný výlet.

K obědu nám kuchařky uvařily svíčkovou s knedlíkem, kterou všichni zbaštili, a pak hurá na autobus.

Během výšlapu na Čertovku-rozhledna-jsme se zastavili na soukromé canisterapii. Berta a Tajša všechny děti uchvátily, ty pak po vzájemné souhře zalily zahradu (Domča pumpoval, Fanynka a Danilka přidržovaly konve), Davídek s Dominikem S. spucli celou roládu a mohli jsme pokračovat dále.

V lese si děti hrály na hříbečky a na rozhledně Vám statečně zapózovaly.

Při cestě zpět jsme navštívili farmu. Davídka tak zaujaly slepice, že jiim vlezl až do kurníku, Dominik se nenechal při pozorování oveček odradit ani elektrickým ohradníkem . S velkou chutí jsme spúolečně opekli buřty a vyrazili k domovu.

Domů jsme dorazili unavení a šťastní a po rychlé sprše jsme zalehli do postýlek.

Dobrou noc!

ČTVRTÝ DEN:

Tak tady máme předposlední den školky v přírodě, hrozně to uteklo 🙂

Ráno bylo o trošku chladněji, ale děti se vyspaly do růžova a k snídani si daly pečivo, máslo, sýr a koláče ,  pak jsme společně vyrazili na naučnou stezku “Po stopách trilobitů”.

Stezka byla plná herních prvků a  adrenalinových situací (lezeme po skalách), takže děti byly nadšené.

K obědu jsme jsme si dali těstoviny s kuřecím masem a sýrovou omáčkou- skvělé- a poté jsme naposledy vyrazili ke břehům Berounky. Za dalekou cestu jim byla odměnou pláž plná oblázků a jablečný juice.

Po cestě zpět jsme se na chvilku zastavili na hřišti. Dominik velký i malý a Nina vytvořili na klouzačce skvělý tým, užili jsme si spoustu legrace.

K večeři byla rýže, maso a zelenina …a pak už balení…hygiena a pohádka na dobrou noc.

!!POZOR!!

Zítra dorazíme mezi 12:00-12:30, prosíme, čekejte na děti před školkou, ať mají radost.

TĚŠÍME SE NA VÁS 🙂

VELIKONOCE ZA NÁMI, ŠVP PŘED NÁMI

Přípravy na Velikonoce si děti užívaly v naší třídě každý den. Zasadily jsme osení, vyráběly ozdobičky do zelené travičky, barvily vajíčka speciální technikou, pekly mazance, chodily jsme se dívat do zahrad na začínající jaro, pučící stromy a kvetoucí kytičky. Jaro jsme přivolaly a už je v plném proudu. Můžeme se tedy těšit na naší první společnou školku v přírodě, kterou si určitě ve Skryjích užijeme! 🙂

Oprava termínu konzultačních hodin v Žabkách

Konzultační hodiny v naší třídě proběhnou v úterý 27.2. a ve středu 28.2. ve vypsaných časech, které jsou vyvěšeny na dveřích třídy.

KERAMICKÁ DÍLNA MAŘÍŽ

V pondělí jsme navštívili keramickou dílnu Maříž, kde si děti pomalovaly svůj hrníček. Cesta byla mrazivá, zastihla nás první pořádná chumelenice, ale o to víc jsme se těšili do vyhřáté dílny. Hrníčky se dětem moc povedly! Máte se na co těšit. 🙂

VÁNOČNÍ BESÍDKA V ŽABIČKÁCH

Srdečně zveme všechny rodiče a přátelé dětí ze třídy žabiček na Vánoční besídku, dne 12.12. od 15 hodin u nás ve třídě. Těšíme se na Vás!

Slavnost škol 14.10.2017

Vážení rodiče a děti ze Sov, Krtků a Žab. Moc Vám děkujeme za podporu a spolupráci při tvorbě našeho hudebního programu pro tuto akci. Prozatím v Galerii Sovy najdete několik fotografií z tohoto dne. Ještě ji doplníme o fotografie  a videa dalších fotoreportérů.

Děkujeme, p.uč. Petra, Veronika  a Terezka

ÚSPĚŠNÝ  ZAČÁTEK ŠKOLNÍHO ROKU
Adaptace v prvních dvou týdnech proběhla v naší třídě žabiček skvěle. Vzpomněli jsme si na pravidla z loňského roku, přivítali nového kamaráda. Téměř všechny nás potrápil nějaký bacil, který jsme ale zdolali a snad i posílili imunitu. Už začínáme vytvářet první společná výtvarná díla, pracujeme samostatně u stolečku, ráno poctivě cvičíme, zpíváme písničky, učíme se nové básničky a už se nemůžeme dočkat pátku, až si vyrazíme do PL Bohnice zarajtovat na koních.