Nadrámeček

Únor 2019

  • 13.2.:
  • Opakování – upevňování dovednosti porozumět zadání, samostatné práce. Úkoly byly dnes těžší, časově náročnější a byl kladen důraz na samostatnou práci. Také byla vítána nápomoc “rychlejších žáků těm rozvážnějším”. 
  • 6.2. :
  • Třídění, orientace v prostoru – práce s geometrickými tvary, umisťování do prostorové sítě, porozumění informace (zadání)
  • LEDEN 2019
  • 30.1.:
  • Opakování
  • zrakové vnímání – odlišnost, prostorová orientace
  • 23.1.:
  • práce s pohádkou “O perníkové chaloupce” – posloupnost příběhu, procvičování krátkodobé paměti, procvičování prostorové orientace. Počítání do 10 – skládání čísel .
  • 16.1.:
  • Opakování cvičení na vpravo a vlevo orientaci
  • grafomotorické cvičení
  • Pohybové hry na orientaci v prostoru
  • úvod na sluchové rozpoznání první a poslední hlásky ve slově. 
  • 9.1.:
  • Orientace pravá, levá ruka – upevnění pojmu a orientace pomocí řazení fazolí na podložku
  • přemísťování fazolí diagonálně na podložce
  • pojmy pravá horní, dolní, levá horní, dolní, apod.
  • senzomotorické cvičení