ORGANIZACE DNE V MŠ
6.30 – 8.00
- příchod do mateřské školy
6.30 – 9.00
- scházení dětí, ranní hry a činnosti dle volby dětí, individuální práce
- individuální péče o děti se specifickými vzdělávacími potřebami = reedukační a kompenzační speciálně pedagogická péče
- individuální rehabilitační péče, práce dle strukturovaného režimu…
- jazykové chvilky
- ranní cvičení, popř. relaxační cvičení, jóga
8.15 – 8.35
- pro předškolní děti – RANNÍ DVACETIMINUTOVKA
(Intenzivní příprava na školní docházku. Individuálně a v malých skupinách budeme rozvíjet hrubou motoriku, jemnou motoriku, grafomotoriku, zrakové a sluchové vnímání a paměť, rozvoj řečových dovedností, předmatematické představy a další dovednosti potřebné pro úspěšný vstup na základní školu. Pro tuto činnost jsou multidisciplinárním týmem MŠ vypracovány týdenní/14denní programy, které na sebe logicky navazují).
9.00 – 9.20
- hygiena, svačina
9.20 – 9,45 ( mladší děti) nebo 10,00 ( starší děti)
- plnění činností rozvíjejících smyslové, manipulačně-technické, sebeobslužné, tělesné, estetické a mravní stránky osobnosti dítěte (záměrné i spontánní učení) ve skupinách, individuálně
- reedukační a kompenzační speciálně pedagogická péče
- individuální rehabilitační péče, práce dle strukturovaného režimu
- logopedická péče
9,45 – 11,45 – mladší děti
10,00 – 12,00 – starší děti
- pobyt venku
11.45, resp.12,00 – 13.00
- hygiena, oběd, příprava na odpočinek
13.00 – 14.30
- odpočinek dle věku dětí
- náhradní nespací aktivity dle věku dětí
- péče speciálně pedagogická, logopedická
- nadstandardní aktivity
14.30 – 15.00
- tělovýchovná chvilka, hygiena, svačina
- nadstandardní aktivity
15.00 – 17.00
- odpolední hry a zájmové činnosti, individuální práce s dětmi
Režim dne lze vždy přizpůsobit momentální situaci a individuálním potřebám dětí.