MŠ DUHA
Mateřská školaDUHA

respekt – tolerance – jedinečnost

Na cestě k inkluzi propojujeme světy dětí zdravých a znevýhodněných. Každé dítě je u nás vítáno.

Ergoterapie

Ergoterapie probíhá v naší mateřské škole jako poradenská činnost a pomoc pedagogům při práci s dětmi. Paní ergoterapeutka dochází 1x měsíčně.

Ergoterapeutka Mgr.Eliška Haškovcová

Jedná se o terapii, která doplní komplexní péči v naší mateřské škole.
Mgr.Eliška Haškovcová je registrovaný ergoterapeut a během terapie využívá Bobath terapii, senzorickou integraci, bazální stimulaci. Terapie probíhají ve spolupráci s pedagogy v mateřské škole. Tuto službu hradíme z rozpočtu mateřské školy.
http://playsi.cz/

Co ergoterapie nabízí a řeší:

  • cílenou terapii na problematickou oblast s důrazem na hrubou motoriku a jemnou motoriku horních končetin, ovlivnění postupů při činnostech vyžadujících zapojení horních končetin, zkvalitnění pohybu, koordinaci oko x ruka, ruka x ruka, zvýšení svalové síly
  • gragomotoriku – ve spolupráci s logopedem
  • oblast soběstačnosti, nácvik běžných denních činností ( jídlo, pití, oblékání, osobní hygiena,…)
  • výběr a praktické vyzkoušení kompenzačních pomůcek
  • adaptaci pracovního prostředí pro optimální výkon dítěte v MŠ
  • senzomotoriku
  • spolupráci a konzultaci s rodiči

Pro koho je ergoterapie vhodná:

Ergoterapie je vhodná pro děti s těmi typy problémů:

  • DMO
  • dítě s hydrocefalem
  • jiné neurologické diagnozy
  • Downův syndrom
  • poruchy autistického spektra
  • dítě s obtížnou adaptací v období porodu
  • ADHD
  • poruchy učení
  • problémy v oblasti koordinace pohybu

O školce

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27 28 29
1
30 1
2
2
1
3
1
4
4
5
3
6
2
7
1
8
2
9
1
10
1
11
3
12
1
13
2
14
1
15
1
16
1
17
1
18
1
19
3
20
1
21
2
22
3
23
1
24
1
25
2
26
1
27
1
28
1
29
1
30 31

Informace e-mailem

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Chci se zaregistrovat

Smart info

MŠ DUHA

O naší škole

Naše snažení směřuje k tomu, aby děti, které mateřskou školu opouštějí, byly osobnosti pokud možno jedinečné, vzhledem ke svému věku a individuálním možnostem co nejvíce samostatné, sebevědomé a sebejisté, s vlastním rozumem, schopné dívat se kolem sebe, uvažovat, tvořivě přemýšlet a jednat. Chceme, aby z nich byli jedinci na své úrovni přizpůsobiví, odvážní a také zodpovědní, ochotní nejen přijímat, ale také dávat, schopní se dále rozvíjet, učit se všemu, co budou v životě potřebovat a aktivně čelit problémům, které život přináší.