MŠ DUHA
Mateřská školaDUHA

respekt – tolerance – jedinečnost

Na cestě k inkluzi propojujeme světy dětí zdravých a znevýhodněných. Každé dítě je u nás vítáno.

Z důvodu celodenní odstávky vody ve středu 22. 5. 2024 bude po dohodě se zřizovatelem mateřská škola uzavřena.

Co nabízíme

Poskytneme Vám odbornou pomoc při vytváření podnětného prostředí pro optimální vývoj Vašeho dítěte.

Obrázek 1NABÍZÍME:

  • tým odborných pracovníků
  • pedagogickopsychologické poradenství
  • individuální práce speciálního pedagoga
  • využití metody strukturovaného učení pro děti s poruchou autistického spektra
  • využití prvků Son-Rise programu při individuání práci pro děti s PAS
  • využití snouzelen místnosti
  • jóga, zdravotní a dechová cvičení
  • výuka češtiny pro cizince zdarma
  • jazykové logopedické chvilky
  • skupinová a individuální logopedická cvičení– zdarma pro děti integrované, pro ostatní logopedické poradenství
  • ve  třídách dle §16, odst.9 nižší počty dětí
  • 1 x týdně hipoterapie – jízda na koních – externě pro děti ze tříd dle §16, odst.9
  • 1x týdně cannisterapie v MŠ – pro děti ze tříd dle §16, odst.9
  • ergoterapie – individuální konzultace
  • jízda na koních přímo ve školce
  • školy v přírodě

Kroužky – dopňkové aktivity:

  • angličtina
  • hra na flétnu
  • Nadrámeček
  • Keramika
  • Muzikoterapie
  • Sporťák
  • Tvořínek
  • Dramaťák
  • Logohrátky
  • divadla, karnevaly, výlety
  • besídky, dny otevřených dveří
  • Dílny pro děti a rodiče
  • 2 x ročně „pyžámková noc v mateřské škole“
  • “Velký duhový olympijský osmiboj” – celotýdenní sportovní soutěžení se slavnostním vyhlášením výsledků
  • zahradní slavnost – rozloučení s předškoláky
  • Podzimní soutěžení –  ” O KOŠÍŘSKÝ PRECLÍK”
  • Podzimní seznamování na zahradě – pro děti a rodiče s programem
  • Celé Česko čte dětem www.celeceskoctedetem.cz
  • projekt „Dědeček, babička čte dětem.“
  • Proč číst dětem? (video) – https://youtu.be/T-uIaYUWgUQ
MŠ DUHA

O naší škole

Naše snažení směřuje k tomu, aby děti, které mateřskou školu opouštějí, byly osobnosti pokud možno jedinečné, vzhledem ke svému věku a individuálním možnostem co nejvíce samostatné, sebevědomé a sebejisté, s vlastním rozumem, schopné dívat se kolem sebe, uvažovat, tvořivě přemýšlet a jednat. Chceme, aby z nich byli jedinci na své úrovni přizpůsobiví, odvážní a také zodpovědní, ochotní nejen přijímat, ale také dávat, schopní se dále rozvíjet, učit se všemu, co budou v životě potřebovat a aktivně čelit problémům, které život přináší.